یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

ماجرای پیامک ۱۸۰ میلیاردی میثاقی به درودگر| افشاگری مرد پرحاشیه سازمان لیگ علیه مجری معروف

  • کد خبر: ۹۰۱۳۸
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
  • ۱
ماجرای پیامک ۱۸۰ میلیاردی میثاقی به درودگر| افشاگری مرد پرحاشیه سازمان لیگ علیه مجری معروف
صادق درودگر در برنامه فوتبال برتر پرده از پیامک محمد حسین میثاقی، مجری این برنامه برداشت که درآن از یک پیشنهاد ۱۸۰ میلیاردی برای سازمان لیگ رونمایی کرده است. آیا این اقدام جزو مسئولیت‌های یک مجری تلوزیونی است؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در جریان مکالمه شب گذشته صادق درودگر با محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر درودگر که مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ است از موضوعی پرده برداشت که بسیار جالب توجه بود. درودگر بدون ملاحظه کاری در میان صحبت‌هایش به میثاقی گفت مگر خود شما به من پیامک ارسال نکردی و نگفتی یک اسپانسر ۱۸۰ میلیاردی سراغ داری؟! این سوال باعث شد میثاقی قدری شوکه شود، اما چون برنامه زنده بود این مجری به هرطریق موضوع را جمع کرد. اما به واقع این سوال در ذهن اهالی فوتبال و مخاطبان این برنامه نقش بسته که میثاقی به چه علت نقش کارچاق کن را میان یک شرکت که به نظر می‌رسد با او ارتباطاتی دارد و سازمان لیگ بازی می‌کند؟ آیا مسئولیت یک مجری که در رسانه رسمی کشور فعالیت می‌کند، معرفی شائبه برانگیز اسپانسر به سازمان لیگ است یا اینکه باید به وظایفی که در حیطه اختیاراتش است، رسیدگی کند؟! به نظر می‌رسد ریاست سازمان صدا و سیما باید به طور جدی به رفتارهای مجری برنامه فوتبال برتر ورود کرده و برخی مسائل را روشن کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
دیر یا زود .... تشت رسوائی بالاخره از بام فرو خواهد افتاد.
اینجا ایران است میدانید که !!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->